У 2007 році Центр політичних студій та аналітики був заснований як невелика тренінгова організація. За вісім років історії ми реалізували близько сотні проектів, а з двох працівників штат Центру зріс до майже двох десятків. Ми суттєво розширили напрямки діяльності, а наші представники з’явилися у більш ніж половині регіонів України. Принципово змінилися як сфери, так і масштаби проектів. При цьому ми продовжуємо динамічно розвиватися та виходити на нові рівні у якості роботи.

patternlkh

У 2015 році ми зрозуміли, що наші назва, лого та візуальні елементи більше не передають сутність Центру і потребують вдосконалення у відповідності до нашого нового образу. Після довгих стратегувань ми знайшли назву та візуальні образи, які резонують з тим, що ми робимо сьогодні.

[СКАЧАТИ ЛОГОТИПИ ЦЕНТРУ “ЕЙДОС”]

З 5 квітня 2016 року Центр політичних студій та аналітики стає Центром «Ейдос». Протягом наступного року організація носитиме перехідну назву «Центр політичних студій та аналітики «Ейдос». При цьому зміна оболонки несе за собою співрозмірні внутрішні зміни у організації – ми докладаємо усіх зусиль, щоб продемонструвати партнерам та активістам аналогічний стрибок у якості наших проектів та робочих процесів.

Що таке «Ейдос»?

«Ейдос» – поняття з давньогрецької філософії. Платон вважав, що  окремо від земного світу існує світ ейдосів, ідей, у якому для кожної недосконалої  земної речі існує ідеальний ейдос цієї речі, який слугує прообразом для усіх земних відповідників. Ейдоси – це ідеальні речі та процеси, такі, якими вони мали би бути.

Платон

Чому саме така назва?

Ми – команда ідеалістів, які працюють на впровадження позитивних змін у країні. У наших головах так само живуть ідеї та мрії про успішну та щасливу Україну і ми докладаємо усіх своїх зусиль для того, щоб ці ідеї стали якомога ближчими до реальності.

platos

Що означає  логотип?

Оригінально логотип Центру «Ейдос» символізував заломлення світла у призмі – процес який розкладає білий промінь на складові різних кольорів. Проте ми залишаємо свободу інтерпретацій 😉

призма

За які кошти проводився ребрединг?

Для проведення ребредингу Центр не залучав сторонніх спеціалістів. Новий логотип, брендинг, сайт організації, дизайн друкованаої продукції та цей звіт було створено силами комунікаційного відділу Центру. Це допомогло максимізувати ефективність використаня ресурсів і звести грошові витрати до мінімуму.

Photo. Template for branding identity. For graphic designers presentations and portfolios.

Що змінилося після ребрендингу?

Центр отримає нову назву, логотип, сайт та візуальний стиль. Наші підходи та стандарти роботи залишаються на тому ж рівні і лише покращуються.

Показати кнопки
Сховати кнопки