He presents very, very tough issues for most people that want to try and Paul Richardson Youth Jersey him. According to the website , Authentic Haloti Ngata Jersey is shooting 40 per cent between 10 and 16 feet from the basket and 37 Cedric Ogbuehi Jersey cent beyond that. I 't think I owned a big coat. You keep talking about things I didn't mention, hits on defenseless receivers? As soon as things settled we started looking, we weren't sure Kenny Stabler Jersey she was going to be with Crossing the or Clemency House. Being the second black Kelly Hrudey Jersey certainly had a lot to Authentic Austin Czarnik Jersey with it.

Посилення прозорості та відповідальності використання бюджетних коштів на забезпечення потреб антитерористичної операції | Ейдос: центр політичних студій та аналітики

Мета проекту – підвищити ефективність здійснення державних закупівель для забезпечення АТО військовими частинами Міноборони, Нацгвардії та Держприкордонслужби шляхом вровадження дієвого громадського контролю.

в) план реалізації:

І етап — Отримання від МЕРТ  чітких роз’яснень, як проводити переговорну процедуру в умовах АТО(додаток 8).

Термін здійснення: листопад 2014 року.

   Заходи: Звернення до МЕРТ з вимогою надати чіткі роз’яснення, як командирам військових частин проводити переговорну процедуру в умовах АТО. Отримана відповідь буде опрацьована експертами ЦПСА та оформлена у формі методологічних матеріалів. Надруковані буклети разом з копією офіційної відповіді МЕРТ будуть поширені серед 49 голів ККТ Міоноборони, Нацгвардії та Держприкордонслужби за допомогою «Укрпошти», а також керівними органами даних силових відомств.

Очікуваний результат: підвищення ефективності завершення державних закупівель для забезпечення АТО війсьчастинами Міноборони, Нацгвардії та Держприкордонслужби.

ІІ етап — Проведення моніторингу державних закупівель силових відомств.

Термін здійснення: листопад 2014 року січень 2015 року.

Заходи: Експерти ЦПСА  проведуть моніторинг державних закупівель військових частин, які протягом червня-серпня 2014 року згідно «Вісника державних закупівель» найбільше зірвали державних закупівель. Обєктом моніторингу стануть військові частини А0215, А3358 та А0351 Міноборони; військові частини 2269, 3078 та 2276 Нацгвардії та  військові частини 1498, 1490 та 1471 Держприкордонслужби протягом 3 місяців на предмет ефективності проведення державних закупівель. За результатами моніторингу експерти ЦПСА підготують аналітичне дослідження про ефективність проведення  державних закупівель у вищеперерахованих військових частинах. А також оформлять результати дослідження в 3 статтях, які опублікують в популярних електронних ЗМІ. Саме дослідження буде поширене через електронну пошту, як серед військових частин. Так і серед керівних органів Міноборони, Нацгвардій та Держприкордонслужби. ЧОМУ ТРИ ???? ЦЕ МАЛО??? МОЖНА БІЛЬШЕ

Очікуваний результат: впровадження громадського контролю за ефективністю закупівель, які проводять для забезпечення потреб АТО. Інформування суспільства та уряду про перебіг закупівель на рівні військових частин.

ІІІ етап — Проведення заключного круглого столу разом з представниками Нацгвардії та інших силових відомств.

Термін здійснення: кінець січня 2015 року.

Заходи: Експерти ЦПСА проведуть заключний круглий стіл разом з представниками Нацгвардії та інших силових відомств, на якому будуть підведені підсумки моніторингу ефективність проведення  державних закупівель, напрацьовані нові рекомендації для подальшого удосконалення державних закупівель для забезпечення потреб АТО.

Очікуваний результат: напрацювання нових рекомендацій для подальшого удосконалення державних закупівель для забезпечення потреб АТО.

Показати кнопки
Сховати кнопки