Першими в Україні, ми провели масштабне дослідження проблем, з якими стикаються внутрішньо-переміщені особи в Україні. Ми виявили наскільки спроможні органи  влади виконувати взяті на себе обов’язки та задовольняти потреби переселенців.

Дніпропетровська, Запорізька, Львівська, Полтавська, Харківська, Херсонська області були відібрані за критерієм найбільшої концентрації внутрішньо переміщених осіб з врахуванням їх активності на місцевому рівні. У кожній області ми виділили 8-12 міст та районів в яких зареєстровано від 70% внутрішньо переміщених осіб.

001

В кожен з цих районів та міст було надіслано серію із 14 запитів профільним установам. На першому етапі було здійснено збір даних з використанням інструментів доступу до публічної інформації та проведені соціологічні дослідження:  фокус-групи, експертне інтерв’ю та глибинні географічні інтерв’ю. На другому – проведено 7 навчальних семінарів та регіональних круглих столів для ВПО, де переселенці дізналися про усі можливості, які гарантовані для них державою або пропонуються міжнародними організаціями, змогли поспілкуватися з представниками Уповноваженого з прав людини, іншими чиновниками.

12512792_975206175860342_904364096005032960_n

 На основі отриманих даних експерти розробили шляхи покращення взаємодії між переселенцями та владою, які  в подальшому використовуються профільним міністерством та Офісом Уповноваженого з прав людини.

12472772_975204895860470_598642013244239278_n

13323475_1010470452333914_4843388933749387165_o

13243922_1010470449000581_8323368355225623100_o

13323335_1010470445667248_6700505190588228098_o

13323344_1010470475667245_571939285858157969_o

13320827_1010470482333911_8544857442966353233_o

Повну інформацію по дослідженню ви можете завантажити за посиланнями:

1  4  2  5  3

СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА

У 2016 році ми вперше спробували свої сили у створенні та розміщенні зовнішньої соціальної реклами. Темою було обрано порушення прав внутрішньопереміщених осіб. Ми не закладали попередньо таку активність в проект, а єдині витрати, що пішли на розміщення деяких бігбордів, були зекономлені в рамках закупівель в проекті.

11

2

Макет реклами був розроблений комунікаційний відділом Центру спільно з фотографом Нікітою Завілінським, який погодився безкоштовно долучитися до проекту. Моделями стали учасники навчальних програм “Ейдосу”. Друк і розміщення 20 бігбордів у 6 містах України відбувався частково безкоштовно (як розміщення соціальної реклами), частково на платній основі.

 


 
Соціальна реклама жваво обговорювалася жителями міст та у місцевій пресі.

 

Показати кнопки
Сховати кнопки