He presents very, very tough issues for most people that want to try and Paul Richardson Youth Jersey him. According to the website , Authentic Haloti Ngata Jersey is shooting 40 per cent between 10 and 16 feet from the basket and 37 Cedric Ogbuehi Jersey cent beyond that. I 't think I owned a big coat. You keep talking about things I didn't mention, hits on defenseless receivers? As soon as things settled we started looking, we weren't sure Kenny Stabler Jersey she was going to be with Crossing the or Clemency House. Being the second black Kelly Hrudey Jersey certainly had a lot to Authentic Austin Czarnik Jersey with it.

Ейдос презентував результати дослідження рівня прозорості, відкритості та підзвітності місцевих рад Дніпропетровської області | Ейдос: центр політичних студій та аналітики

У рейтингу відкритості, прозорості та підзвітності, який проводився коаліцією «Прозорі Ради», Дніпропетровська обласна рада поcіла 1 місце серед 5 обласних рад, розділивши це місце з Рівненською. Про це під час прес-конференції у Дніпрі розповіла наша експертка Дарія Слизьконіс.

 

«Ми можемо констатувати досить високий рівень відкритості обласної ради за основними показниками. Це те, що чітко передбачено та регламентується законодавством. На сьогоднішній день це ще й друге місце в загальному рейтингу місцевих рад, який формувався з 20 обласних та міських рад у 5 областях України» – розповіла координатор Коаліції “Прозорі Ради” Дарія Слизьконіс. Крім того, вона зазначила, що: “Результати дослідженя продемонстрували, що Дніпровська міська рада розділила з Криворізькою міськрадою 4 місце серед 15 міських рад, поступившись місцем Ужгородській, Хмельницькій та Шепетівській (Хмльницької області). Новомосковська міські йде слідом та посідає 5 міце. На основі результатів дослідження були підготовлені індивідуальні рекомендації до всіх рад, і ми сподіваємося на те, що депутати розглянуть та підтримають наші пропозиції вже найближчим часом.

Середній рівень імплементації місцевими радами Дніпропетровської, Хмельницької, Рівненської, Закарпаьської та Кіровоградської областей норм, які прямо передбачені українським законодавством сягає лише 50%. При цьому, міських рад – 46%, а обласних рад – 60%. Обласні ради оцінювались за 14 обов’якових критеріями, міські ради – за 17.

В той же час, середній рівень імплементації норм прозорості, відкритості та підзвітності у Дніпропетровській області – 61%, по Хмельницькій – 53%, по Закарпатській – 50% та по Кіровоградській  та Рівненській – 42%. Тобто і тут Дніпропетровська область лідирує.

Крім того, дослідженя охопило і запровадження кращих практик, які ради можуть самі ініціювати. Методологія, яку застосовує Коаліцію “Прозорі Ради”, передбачає 13 параметрів.  Відтак, середній рівень запровадження радами кращих практик відкритості, прозорості та підзвітності – 26%

Цікавим є те, що Дніпровська міська рада запровадила найбільше з них серед 20 місцевих рад – 9 з 13:

  1. Публікації інформації про видаткову частину бюджету за сферами, установами та організаціями.
  2. Використовується системи електронних закупівель для допорогових закупівель.
  3. Визначено порядок завчасного інформування про засідання постійних депутатських комісій міської ради через офіційний веб-сайт міської ради.
  4. визначено порядок оприлюднення стенограм пленарних засідань міської ради через офіційний веб-сайт міської ради.
  5. Визначено порядок здійснення прямої відео-трансляції пленарних засідань ради через офіційний веб-сайт міської ради.
  6. Визначено порядок у здійснення прямої відео-трансляція засідань постійних депутатських комісій міської ради через офіційний веб-сайт міської ради.
  7. Оприлюднення на офіційному сайті відео-архіву пленарних засідань ради.
  8. Визначено порядок оприлюднення на офіційному веб-сайті ради інформації про помічників-консультантів депутатів міської ради.
  9. Затверджено Положення про громадський бюджет міста Дніпро, де затверджено порядок подання та відбору громадських проектів.

Однак, поза увагою Дніпровської міськради лишились:

  1. Бюджетний регламент, де визначено процедуру участі громадськості в процесі формування/розгляду/прийняття бюджету, шляхом проведення громадських слухань перед ухваленням бюджету.
  2. Порядок оприлюднення протоколів засідань виконавчого комітету міської ради через офіційний веб-сайт міської ради.
  3. Порядок прямої відео-трансляція кожного засідання виконавчого комітету міської ради через офіційний веб-сайт міської ради.
  4. Порядок оприлюднення відео-архіву трансляцій пленарних засідань ради на офіційному веб-сайті міської ради.
  5. Кодекс етичної поведінки для голови та депутатів разом з Положення про етичну комісію.

Новомосковська міська рада не запровадила жодної кращої практики, Криворізька запровадила 5 (візуалізація видатків бюджету за сферами, установами та організаціями, пряма відео-трансляція пленарних засідань ради, оприлюднення відео-архіву пленарних засідань, оприлюднення інформації про помічників депутатів та Бюджет участі), а Дніпропетровська обласна – 2 (візуалізація видатків бюджету за сферами, установами та організаціями, а також участь в системах е-закупівель для допорогових закупівель).

 

 

Проект “Прозорі Ради: адвокасі кампанія з імплементації антикорупційного законодавства місцевими радами” виконується Центром “Ейдос” у співпраці з Центром демократії та верховенства права в рамках проекту «Посилення коаліції РПР», який впроваджується за підтримки Європейського Союзу.

 

Показати кнопки
Сховати кнопки